Direktlänk till inlägg 28 juni 2015

Flygplan c:

Av Thesan Imollan - 28 juni 2015 21:24

Hejhej! Idag var det en jätte bra dag c: Vi åkte till stranden och pappa fick simträna som han skulle. Vi satt och solade (Jag & mamma xD) men sen började det blåsa och vi gick när pappa kom tillbaka._ Sen har jag bara chillar efter det tills klockan blev halv 6 c: Då kom syrrans sambo och hämtade mig och min lilla syster. Och så åkte vi för att äta glass. Men sen skulle vi istället till donken xD Och sen så kom vi på att vi skulle grilla så det blev ett jäkla ståhej. Men vi åkte iallafall hem efter det och åt middag! Det var jätte gott^^ ? Sen åkte vi runt till Ica för att köpa glass, efter det åkte vi runt lite där jag bodde och kollade på ställen där vi inte varit på så mycket. (Vi hämtade förresten min syster när vi igentligen skulle åka till donken, eller ja lite innan det c: ) Sen åkte vi till flygplatsen och såg när ett flygplan flög och startade, det flög över oss och det var rätt så häftigt (: Men jag har vart med om det en gång innan så aa xD Sen åkte vi hem och så åkte syrran och hennes sambo c; Så det är de jag gjort idag! ^^
På momio idag så kom jag upp till lever 46! ::D Det kändes jätte bra, och jag kom upp till 5000 diamanter och då köpte jag en svart animo Cx Elleh en svart kanin-animo XDD Så nu har jag den i lvl 2 och en hund i lvl 10 c: Och så ska jag samla till 3000 och köpa en till C": Det är typ de som har hänt på momio!^.^ Men det var allt för idag.
Bye bye / Momio _ Imollan IRL_Thea ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thesan Imollan - 25 juli 2015 17:37

Hej hej, det är lördag. Jag har inte uppdaterat, och heheheheheh :3 Bara Jag som älskar att äta Mat och laga mat? *-* Haha nej inte bara jag javet cx.. Men jag har precis lagat mat och ätit, jag gjorde Mozzarella sallad. Helt underbart, och jag hade...

Av Thesan Imollan - 10 juli 2015 22:14

Heej ^^! Idag hade min lilla syster simskoleavslutning! xDD Det var helt okej c: Lite tråkigt i börja men slutet var bäst: När vi gick där ifrån xDD Men sen har jag inte gjort så mycket mer, en sak som hände idag var att mitt telefon skal kom idag *-...

Av Thesan Imollan - 7 juli 2015 17:36

Hejhej, igår blev det ingen båt för att det regnade så mycket. Så det var jätte synd! :( Idag så har jag städat mitt rum, t.e.x bäddat sängen, lagt smutstvätten i tvättstugan cx och ja lite till. Jag har ett jätte litet rum men det betyder inte att...

Av Thesan Imollan - 6 juli 2015 00:16


Hejhej, idag tänkte jag prata om ett socialt spel som heter Moviestarplanet.se och brukar kallas MSP. Lite snabb info: Jag har en gubbe där som heter Kamile...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards