Direktlänk till inlägg 6 juli 2015

Rengjord pool, födelsedagar!

Av Thesan Imollan - 6 juli 2015 00:03

Hej på er<3 I torsdags fyllde min mamma år, och hon blev 46 år då cx Då var jag hos min systers sambo på hans jobb. Vi kollade på film i deras biosal, vi åt plånboken som finns jätte nära och vi gick på agility *-* Det var en jätte bra dag! Idag fyller min KOMPIS Malva år, och hon blir 12 idag. Hon kommer börja i min parallell klass så jao C: Och idag så rensade vi poolen från att se ut som jag inte vet vad till att se rätt så ny ut! :D
Angående momio så har det inte hänt så jätte mycket igentligen. Vi har beställt ett skal till min Samsung Galaxy A5 och det är jätte fint *---* Detta blir ett rätt så kort inlägg tror jag..:/
Ursäkta för att jag är så oaktiv med bloggen men jag ska försöka mera med att lägga ut inlägg och uppdatera om mitt liv på vardagen. Jag kan säga redan nu att jag imorgon ska åka över till Öland med båt med familjen och äta där och bada på strand. Så jag tror det kommer bilder från när vi åker i båten dit och på stranden och kanske hem? Det var allt för ikväll. Kika gärna in imorgon (Måndag) Det kanske kommer en bild på hur poolen såg ut när den var helt förfärlig och den privata biosal en! xD
Hejdå? / Momio _ Imollan IRL_Thea ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thesan Imollan - 25 juli 2015 17:37

Hej hej, det är lördag. Jag har inte uppdaterat, och heheheheheh :3 Bara Jag som älskar att äta Mat och laga mat? *-* Haha nej inte bara jag javet cx.. Men jag har precis lagat mat och ätit, jag gjorde Mozzarella sallad. Helt underbart, och jag hade...

Av Thesan Imollan - 10 juli 2015 22:14

Heej ^^! Idag hade min lilla syster simskoleavslutning! xDD Det var helt okej c: Lite tråkigt i börja men slutet var bäst: När vi gick där ifrån xDD Men sen har jag inte gjort så mycket mer, en sak som hände idag var att mitt telefon skal kom idag *-...

Av Thesan Imollan - 7 juli 2015 17:36

Hejhej, igår blev det ingen båt för att det regnade så mycket. Så det var jätte synd! :( Idag så har jag städat mitt rum, t.e.x bäddat sängen, lagt smutstvätten i tvättstugan cx och ja lite till. Jag har ett jätte litet rum men det betyder inte att...

Av Thesan Imollan - 6 juli 2015 00:16


Hejhej, idag tänkte jag prata om ett socialt spel som heter Moviestarplanet.se och brukar kallas MSP. Lite snabb info: Jag har en gubbe där som heter Kamile...

Av Thesan Imollan - 28 juni 2015 21:24

Hejhej! Idag var det en jätte bra dag c: Vi åkte till stranden och pappa fick simträna som han skulle. Vi satt och solade (Jag & mamma xD) men sen började det blåsa och vi gick när pappa kom tillbaka._. Sen har jag bara chillar efter det tills klocka...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards