Alla inlägg den 20 juni 2015

Av Thesan Imollan - 20 juni 2015 13:07

Hejsan, ny dag nya förhoppningar. Vet it om man säger så menmen cx
Momio: Idag så ska vi prata om rollisar. Det är ett slagsmål rollspel där man gör en mall som oftast består av 1 person. Där skriver du följande: Namn, ålder, personligheten, intresset och övrig information om din mall.
När du rollar så går det ofta till såhära:
** Använd dessa när din mall gör något i rollisen.
- Använd denna när din mall ska säga något.
' ' Använd dessa när din mall tänker något.
( ) Använd paranteserna om du ska säga något utanför rollisen.
En viktig sak är att alltid skriva din malls namn längst upp när den ska tänka, göra eller säga något. När du ska säga något utanför rollisen behöver du inte skriva mallens namn. Ett exempel:
Imollan
*Går till ett kafé för att köpa glass*
- Jag tar choklad smak Tack!
' Åhh vad jag älskar choklad glass!'
(Måste snart gå tyvärr. .)

IRL:
Jag vaknade ca 5 min innan 12 idag xD och har varit vaken i ca 1 timma nu. När jag väl gjort mig iordning och ska gå upp så har hela familjen åkt iväg till stan för att köpa godis och sådant cx. Så jag tänkte att jag ska ringa dom senare. När jag ska äta frukost fanns det inget jag gillar att äta till frukost så jag tog ett äpple. Mm yummy (stav). Så ja nu är det bara att återgå till att Chilla. Jag funderar på att ta en jogging runda när det SLUTAR REGNA.. men nää det vill såklart inte sluta regna D:

Kul att du kikade in. BB:* Vi ses senare idag c:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards